joi, 26 februarie 2015

Cele mai importante formule fizice au fost descoperite de un român

Cele mai importante formule fizice
au fost descoperite de un român

Cuvânt înainte

Mă puteți găsi pe Facebook dacă veți căuta Ganditorul Bun
Numele meu este Simion Petre Octavius
           
Oameni buni, este adevărat, eu sunt cel care a descoperit cele mai importante formule fizice. Și aceasta deoarece orice judecată logică și de bun simț, susține că cea mai importantă formulă nu poate fi decât formula cu cele mai multe aplicații. Mi se pare absolut extraordinar faptul că formula mea poate avea teoretic o infinitate de aplicații, mai mult decât formulele lui Einstein și Newton  și aceasta deoarece este o formulă infinită. Mai mult decât atât, din analiza acestei formule, am pus la cale o metodă prin care pot fi descoperite practic o infinitate de formule infinite. Deci am descoperit practic o infinitate de formule infinite. Pare evidentă importanța descoperiri mele, chiar și un copil poate înțelege faptul că o formulă cu o infinitate de aplicații este mai importantă decât o formulă cu doar câteva aplicații. De asemenea tot un copil poate remarca faptul că o infinitate de formule infinite sunt mai multe decât câteva zeci sute sau mii de formule finite. De aceea cred eu descoperirile mele sunt după părerea mea cele mai importante descoperiri ale tuturor timpurilor.

Exemplu de formulă infinită

Ap = Cu × Pm

Unde: Ap = amploarea proprietății, Cu = cantitatea unitară și Pm = proprietatea medie

Amploarea proprietății este egală cu produsul dintre cantitatea unitară și proprietatea medie.
Și cum sunt o infinitate de proprietăți și o infinitate de cantități gândiți-vă și dumneavoastră cât de importantă este această formulă și vă rog din nou să vă gândiți cât de important e faptul că am pus la punct o metodă prin care pot fi aflate o infinitate de formule infinite.
Pentru a fi mai explicit puțin dau câteva aplicați din  infinitatea de aplicati ale acestei formule.
Avem deci produsul dintre o cantitate și o proprietate.
De exemplu în zootehnie dacă avem 500 de vaci (o cantitate) care dau fiecare 24 litri de lapte (o proprietate)
Deci avem 500*24=12000 litri de lapte
            De exemplu în economie avem un proprietar de fabrici, acesta are 3 fabrici (o cantitate) care aduc un profit de 700 mii de euro fiecare (deci o proprietate)
Deci avem un profit de 700 mii*3=2,1milioane de euro.
Să ne gândim puțin și un medicament are o cantitate și o proprietate de a distruge milioane de viruși nocivi de exemplu. Realizând produsul matematic putem afla formula eficienței unui medicament.
            Și o tumoare cancerigenă are o cantitate și o proprietate. 

            În final vă rog să vă gândiți și dumneavoastră la o proprietate și la o cantitate pentru a se mai descoperi o formulă din infinitatea de formule posibile.

Niciun comentariu: