luni, 30 martie 2020


Manifest științific


În urmă cu câțiva ani, am pretins că am descoperit niște formule mai importante decât cele ale lui Einstein și Newton. Dar dacă nu ai minte, dacă nu poți pricepe nici o formulă științifică, cum crezi că poți dișcerne care formulă e mai importantă? Formulele mele par simple, dar dacă ești incapabil să gândești profund, filozofic, nu le poți pricepe. Orice om inteligent poate pricepe că formulele care pot salva milioane de vieți, sunt mai importante decât formulele care ucid milioane de vieți și formulele civile care pot aduce profituri de mii de miliarde sunt mai importante decât formulele cu aplicații militare. Nu numai că am descoperit formule mai importante pe care nu le poate pricepe nimeni, dar dacă veți gândi logic veți înțelege că așa cum un meșteșugar care știe cum se fac cuie, poate realiza teoretic o infinitate de cuie, pentru că poate învăța și pe alții cum să facă cuie. Tot astfel și eu, pentru că știu cum se fac formule fizice, pot descoperii teoretic, o infinitate de formule fizice, pentru că poate învăța și pe alții cum se fac formule fizice... Eu pot fi și inventator și cred că pot fi un inventator mai mare ca Tesla. Am argumente nenumărate: în primul rând e o prostie să-ți faci dușmani, să deranjezi anumite interese financiare, dacă ești inteligent, ajuți miliardarii lumii să aibă profituri imense, în al doilea rând vreau să-l acuz pe Tesla de genocid, pentru că dacă în condițiile în care nu se știe nimic despre free energy poluarea a atins cote alarmante, dacă s-ar fi știut pământul ar fi fost distrus de poluare. Cu alte cuvinte în loc să produci miliarde de peturi, s-ar fi produs mult mai multe tâmpenii poluatoare. Totuși recunosc că ideal ar fi ca toate tehnologiile să fie prietenoase cu mediul... în al treilea rând a murit pentru că a descoperit niște tehnologii care deranjau pe cineva, nu pentru că ar fi vrut să salveze viețile a milioane de oameni. Cel mai mare secret al meu, e dragostea de oameni, un gânditor care iubește până la jertfă, va gândi mai bine și mai corect decât um ticălos care vrea doar să se distreze. Eu atât de mult v-am iubit încât am fost gata să sufăr chinuri infinite pentru voi și nimeni nu m-a prețuit. Recunosc că din pricina suferințelor îndurate zeci de ani pentru voi am și înnebunit.


Niciun comentariu: