joi, 26 februarie 2015

Ce am descoperit eu?

Ce am descoperit eu?

            Mai mult decât atât eu sper că pot salva milioane de vieți scăpând umanitatea de nenumărate boli, inclusiv multe cazuri de cancer. Pot demonstra că ideile mele valorează multe milioane de euro. Mi-aș dori să fiu apreciat, dar sunt dispus să vorbesc într-o emisiune în direct chiar și gratis pentru a salva nenumărate vieți. Suma pe care o merit e foarte mare dar voi lucra și fără bani pentru un interes umanitar.
Pot salva economia mondială sperând să revitalizez interesul pentru mașini noi și case noi.
► Cum adică să cumpărăm mașini noi? Este vorba de mai multe planuri de invenții care teoretic ar putea salva multe vieți. Deja am încercat să prezint aibag-ul exterior într-o emisiune fără mare succes dar am și alte idei pe care le consider mai practice. Bine și cum adică se vor cumpăra mașini noi? Scopul ideilor mele este de a îmbunătăți siguranța rutieră și sper ca într-o zi toate mașinile să fie echipate prin lege cu sistemele mele. Am aproximativ 8 idei de noi invenții care dacă ar fi vândute s-ar obține pe brevete, cred eu sume importante. Deci dacă eu prezint presei aceste idei gratis ies în pierdere dar sunt dispus să fac acest sacrificiu pentru a salva vieți.
► Cum adică să cumpărăm case noi? Un prieten mi-a zis că mă va blestema lumea dacă cresc prețul la case. Poate, zic eu dar este vorba de funcționalități atât de utile încât toată lumea va fi mulțumită. Și băncile vor fi mulțumite că ar putea câștiga miliarde de euro din credite și constructorii de case vor fi mulțumiți și clienți care vor locui în case superioare. Mi-aș dori să primesc o sumă importantă de la o bancă, pentru ca să încerc să prezint acest lucru în direct. Ar exista totuși o problemă, e vorba de o teorie științifică în care eu cred și teoretic s-ar putea să mă înșel. Eu sunt ferm convins că ideile mele au valoare teoretică, dar cât de practice vor fi aplicațiile teoriilor mele nu știu.
►Tot eu pot ajuta economia mondială cu ajutorul unor idei de invenți care au ca scop realizarea unor motoare mai economice. Ce ar însemna asta? Însemnă că pur și simplu va costa mai puțin transportul mărfurilor, cu alte cuvinte toate produsele se vor ieftini în urma acestor idei de invenții ale mele.
► Tot eu dețin și informați militare care teoretic ar salva viețile multor soldați americani sau aliați. Informațiile pe care le dețin sunt informați ce ar trebui clasificate. Dacă un stat ar fi dispus să mă sponsorizeze probabil va afla ideile mele. Dacă nu să se zgârâie pe ochi. Rușine să le fie românilor! Ani de zile am afirmat la mine pe site că pot salva vieți americane și pe toți i-a durut în cur.
Mă veți întreba probabil de ce cer bani? Pentru că merit! Și merit mult mai mult decât cer. Dacă nu vă convine duceți-vă la Madona sau Mutu și rugați-l să salveze el milioane de vieți dacă e capabil. Și vă mai rog să vă întrebați dacă voi sunteți dispuși să pierdeți milioane de euro ca mine pentru a salva vieți. Îmi pare rău că nu pot să vorbesc gratis întotdeauna dar deja pierd mulți bani.
P.S.     
Personal mă tem mult de prostia oamenilor care nu pot înțelege importanța formulelor. Uite de exemplu pentru a fi realizat avionul invizibil a fost necesară o formulă care se pare că a fost descoperită de un savant rus. Sunt trist și mă tem că lumea nu poate înțelege că la baza marilor descoperiri ale umanității au stat adesea câteva formule importante. Fără formule nu am putea realiza nimic; nici mașini, nici avioane, nici blocuri, etc.

            Ceea ce mi se pare revoluționar e faptul că formulele mele pot revoluționa chiar și medicina, chiar și numeroase alte științe. Chiar și eu fără prea multe cunoștințe medicale am putut descoperii câteva tratamente teoretice ale unor boli. M-aș bucura ca formulele mele să aibă un rol în tratarea cancerului și am câteva teorii care ar putea să ajute lumea să fie mai sănătoasă și să trăiască mai mult. Dar nu știu dacă vreodată aș avea bani pentru un laborator. Chiar dacă mulți mă vor critica eu cred că Formulele lui Newton sunt mult mai importante decât formulele lui Einstein pentru că au un rol mai mare în dezvoltarea civilizatiei umane. Putem trăi fără bomba atomică dar fără mașini sau milioane de invenții care au avut ca bază mecanica clasică ne este mult mai greu. Deși consider formulele mele ca fiind cele mai importante, numai istoria va putea dovedi dacă pot aduce mai mult progres.

Niciun comentariu: