duminică, 22 decembrie 2013

Crimele creştinilor

                    Crimele creştinilor
                          
                          A fost odat-un tinerel,
                          Zglobiu frumos şi drăguţel,
                          Ce c-un entuziasm ciudat,
                          De preoţi el a ascultat.

Şi chiar dacă el nu a vrut,
La sex el mult s-a abţinut,
De-aceea s-a îmbolnăvit,
Şi el de cancer a pierit...

Un altul a făcut la fel,
Şi ciar de era frumuşel,
El mult prea mult a suferit,
Şi de aceea-nebunit...

A fost odat-un tinerel,
Zglobiu frumos şi drăguţel,
Ce c-un entuziasm ciudat,
De preoţi el a ascultat.

Şi chiar dacă nu şi-a dorit,
El la mâncare a postit,
De-aceea el s-a-mbolnăvit,
Şi băieţelul a murit... 

P.S.
Eu dragii mei vă rog nespus,
S-aveţi mereu ceva de spus,
Să nu fiţi ai prostiilor eroi,
Că dacă nu gândiţi muriţi şi voi...

Precizare:


Fără a mă pretinde atotştiutor, eu am primit de la medici informaţia că absenţa unei vieţi sexuale slăbeşte sistemul imunitar, poate provoca şi cancer şi nebunie... De asemenea am primit informaţii, chiar de la preoţi, că posturile prea aspre au provocat boală şi moarte. Am fost impresionat de tragedia celor ce au pierit şi am ajuns la concluzia că un preot care promovează abstinenţa sau posturile severe este un om care de fapt îndeamnă oamenii la suicid căci a asculta orbeşte de preoţi este o metodă de sinucidere.


P.S. remarc că fumatul are mult mai grave consecințe pentru sănătate, și totuși oamenii fumează de dragul plăcerii. Cred că e mai minunat să te sacrifici pentru Dumnezeu și iubire decat pentru plăcere. Bănuiesc faptul că sănătatea călugărilor e o dovadă că efectele nocive ale abstinenței sunt supraevaluate de unii medici.

Niciun comentariu: